Dreams, that's where I have to go to see your beautiful face

Jag har en liten idiot innut i mig
som gör saker hon egentligen inte vill
som säger saker hon egetligen inte menar.
som alltid ska tänka på sig själv, ist för andra,
fast hon egentligen bryr sig så sjukt mycket om dom.

Att varken veta in eller ut.
Att vilja göra, men inte våga.
Fasten att man någonstans, längst in vet,
att det kommer gå bra, det är inget farligt.
Det är svårt, men det går.
Om man vill
Om man vågar.

Men jag vill.
Eller vill jag?
Jag vet inte.
Vet ingenting.


Att man faktistk mår bra, fasten men inte riktigt gör det egentligen, är nog den konstigaste känslan som finns när man kommer på det. Man liksom blir mindfuckad något så otroligt mycket. blablabla


massa onödigt snack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0