What are words if you really dont mean them when you say them?

Jag är en mycket glad tjej.
En mycket glad tjej som ska till skåne om 3 dagar.
Och en mycket glad tjej som om ca 10 dagar kommer få träffa min Olivia!



Och nu måste jag visa er en grej. Dom flesta kanske redan har sett detta, men jag lägger upp det för dom som har missat det. Det handlar om en kille som söker till American Idol. Hans flickvän som han är förlovad med, råkade ut för en olycka och blev grovt handikappad.

Felicia visade detta för mig, och hade jag varit själv just då så hade jag gråtit ögonen ur mig ( vilket jag gjorde när jag kollade på det igen när jag kom hem)


Första videon är när han ska sjunga för juryn och berättar om sin flickvän.
Den andra är en låt som han sjunger för henne .. Den är grymt fin !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0