Jag har famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset.

Hallå hej *spotify reklam*

Jag har varit smart och gjort något med min mac dator så att inte mitt telia internet inte funkar på den ... Så jag måste gå till vamtmästaren på måndag i skolan och får hoppas på att han kan hjälpa mig annars ligger jag illa ute :(

Det är äckligt hur internet beroende man kan vara. Jag drog hem till mamma både igår kväll och nu idag för att jag hade så tråkigt hos pappa utan internet så att jag trodde att jag skulle gå ihjäl eller något ! Det är lite illa ...

Ikväll ska jag iväg till Linus för  filmkväll med honom och Felicia!
Det ska bli mysigt. Men skulle vara mysigare med bby!
bb then

Kommentarer
Postat av: MADDES

Nu är jag äntligen fri från tentapluggandet och kan lägga energi på bloggen igen. Hur mår du idag? :)

2010-10-23 @ 18:18:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0