If it makes you happy.

Idag vid halv två så åkte jag, mamma och pappa in till stan och köpte skuuuur åt mig.
Dom är snygga, ni ska få se kort på dom! När jag orkar ta någe :)
Efter vi hade köpt skor så åt jag på donken, det var fruktansvärt gott!
Klockan fyra var jag hos kuratorn och pratade om min skolsituation .. slut pratat om det.
Efter det så åkte jag hem till Anton, och fyfan säger jag. Vad bra jag mår med den killen asså! Han får alla problem att försvinna för ett litet tag.

En annan sak som gjorde mig glad idag var Jaqueline. Jag och anton gick hem till henne och åkte pulka. Jag tror inte att jag har åkt pulka på 3 år. Fan vad roligt det var. 
Nu hoppas jag bara på att jag kan få fortsätta vara glad ikväll, och kunna somna sen, och slippa alla tankar.

Utan vänner skulle jag gå under.
Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0