"det känns fortfarande så overkligt"

Här sitter jag, i en tyst lägenhet helt själv och äter pringles och dricker oboy.
Jag har haft en jätte bra helg med min jätte fina anton. 

Jag har inget att skriva, förstår inte varför jag började blogga igen ...
kanske ska ta bort den?
Fast nä.

Btw så är det faktiskt 9 månader och 6 dagar sen jag opererade ryggen, det känns fortfarande så overkligt att jag faktisk klarade två veckor på ett äckligt sjukhus, i smärta som var obeskrivlig. Att JAG, Emma Jensen, som knappt kan kolla på en nål och som är så fruktansvärt rädd för allt vad operationer heter faktiskt inte var så rädd timmarna innan jag sövdes. Kommer fortfarande ihåg känslan när dom sövde mig, när dom satte masken över munnen och jag bara försvann. Det var faktisk en sjukt skön känsla just då.


Förstår inte att det fortfarande är så känsligt att tänka på.
är gråtfärdig nu när jag har skrivit detta, kolla på bilderna ... usch

Nu ska jag äta upp mina pringles. 
Puss och pill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0