I'm free falling.

Vetni? jag kommer vara trött i helgen

Jag ska vara i skolan kvart över sju imorgon, första föreställningen är kl 09. Efter det får vi gå hem. ( ca kl 11 ) Sen ska vi tillbaka kl 17 och sminka och hålla på och inte vara hemma fören typ halv tio - tio. Sen på lördagen ska jag  till Tuna Park  kl 09 och vara där till 15. När vi har kommit hem så ska jag direkt till skolan där vi ska samlas kl 16 och kommer inte hem fören halv nio typ. På söndagen ska jag sova till ett. Sen ska jag till skolan kl 14 och vara där tills kl 19 eller någe.

..
..
Jag längtar inte.

Ganska meningslöst inlägg men jag ville bara dela med mig utav mig helg som inte blir så mke helg utav.

Förseten, mitt hår ser ut som bajs.



Kommentarer
Postat av: mamma

lycka till

2010-05-27 @ 21:59:45
Postat av: eriana

hoppas du får en fin dag :D

2010-05-28 @ 06:33:34
URL: http://eriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0