Efter regnet kommer sol ...

... sen kommer det regn igen. Regn regn regn regn.

Vet ni vad som hände inatt eller?
Jag vaknade runt fyra utav att någe gjorde ont på mitt finger. Så jag fläktade med handen och hörde hur någe slog i golvet och började surra. Jag ( som är livrädd för allt som surrar ) trodde först att det var en bolgeting eller någe och sprang upp ur sängen. Men det visade sig att det var en humla som hade setat på mitt finger och jag hade klämt den eller någe. Första gången jag blev stucken utav en humla, fyfan vad ont det gjorde. Som tusen nålar som sticks in i huden.

Jag spolade med kallvatten och efter ett tag så gick det över. Då väckte jag pappa och bad honom ha ihjäl den förbaskade humlan. Tror ni att jag kunde sova sen? Ha .. ha . haaaa. Jag skakade igenom täcke och kuddar tre gånger och när jag lagt mig i sängen så låg jag så stilla så stilla. Somnade tillslut iallafall.

Nu blir jag rädd om en fluga åker föbi ... suck


HATE YOU!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: SV: Emma

Jadu, någon finfin bild skulle jag tro :D

2010-05-16 @ 20:08:54
URL: http://http://alexandraatuomisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0