Livet suger , sedan dör man.

Ha! den som hade sådan tur, ändå.


Jag har fått det här med vamyrer och varulvar på hjärnan. Jag har läst ut Ljudet av ditt hjärta och nu har jag läst mera än halva utav Så länge vi båda andas

Det ända jag har gjort idag är att läsa, läsa läsa läsa. och sen, när jag tar en paus, så vad jag än gör så tänker jag på boken, och tror nästan själv att jag tillhör den världen. Det är kul när man kommer på sig själv med sånt.

Hur som helst, jag längar tills den 31:a Juni när Eclipse kommer på bio!


Vad ser jag ut som?
Trollkaren från Oz?
Behöver du en hjärna? Ett hjärta?
Varsågod, ta för dig. Ta allt jag har
.


lägg av emma.



Kommentarer
Postat av: Annika

Jag sa ju att det var beroendeframkallande!!!!!!

2010-06-06 @ 21:31:23
Postat av: eriana

hoppas du får en fin dag

2010-06-08 @ 08:43:37
URL: http://eriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0