Godmorgon världen.

 

Solen skiner och det är en underbar början på en ny dag. Idag ska jag cykla lite hade jag tänkt, måste få upp min kondition som är ännu värre nu än vad den var innan operationen haha ;)

Vad ska ni göra på midsommar föresten? Jag ska iallafall till min mamma på dagen och äta mat där, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på på kvällen men det finns ju några alternativ.

Jag måste köpa en ny kamera så att ni kan få lite nya bilder på mig / allt som jag gör. Den kameran som jag har nu är helt kaputt!


Den här kanske? Det är en Sany Xacti, kostar ungefär 800 kr  ... mammaaaaa * blink blink *




Online bingo

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

härligt :D jag har lagt till dej också :d kram

2010-06-23 @ 13:23:26
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0