Jag vet inte.

Det är typiskt att jag ska lägga av när jag fått upp min statistik. Det går lixom ett tag som jag bloggar på skit bra och sen helt plötsligt så bara slutar jag bara. Det är som att jag bara bloggar när jag har behov utav att skriva utav mig. Och just nu känns det som att jag måste göra det. Inte för att det har hänt så jätte mycket...

  • Men jag har klippt mig och färgat håret brunrött iallafall.
    (Tror att jag blev nöjd med det faktiskt. Trodde inte jag skulle passa i rött.)


  • Jag har börjat bo varannan vecka hos mamma och pappa.
    (funkar ganska bra än så länge)

  • Jag har fått upp mina öron för Lars Winnerbäck
    (Hugger i sten är för tillfället min favorit låt)

Jag har färgat det en gång till så det är lika rött där uppe som där nere nu. Har bara inte orkat att ta en ny bild.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0