I MORGON ÅKER JAG!

Dålig update pga för mycket tankar


Men ja, imorgon åker jag som sagt till Uppsala och läggs in på Akademiska Sjukhuset. Vi åker runt halv 6 på morgonen så jag får nog ta och gå och lägga mig ganska så tidigt ikväll kan jag tro.

Till er som vill höra utav er till mig medans jag ligger där, så kommer det att komma telefon nummer som ni kan ringa f.o.m fredag/lördag. Beror helt på hur jag mår och så.

Mamma kommer att sköta skrivandet medans jag fortfarnade ligger ner drogad och inte kan göra det själv. Bilder och sånt kommer att komma upp. Så jag får varna känsliga människor för att det kan bli lite äckliga bilder.

Skriver förmodligen när jag har kommit upp dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0