Ett nytt försök.

Efter många om och men och funderingar samt övertalande med mig själv så ska jag försöka ge mig på denna helvetes världen igen.

Det har ju inte funkat så vidare bra att uppdatera mera än två månader men eftersom att jag ändå inte gör något vettigt om dagarna så kan jag väl lika gärna sitta och skriva istället? Fast a, nu får jag ju någe att göra eftersom att skolan börjar imorgon! Det ska bli så SKÖNT att börja igen så det är inte sant ! .... .. INTE ALLS! Längtar inte ens puttelite, jag vill ha mera lov, hela mitt liv tack!

Men ja, något jag kommer skriva om mycket framöver är operationen, den ska äntligen bli av! Måndagen den  25:e Januari åker Jag, Mamma och Pappa till Akademiska sjukhuset i Uppsala. Och dagen efter (tisdag) så opereras jag. Det ska bli förjävla skönt att slippa alla bekymmer!

Hakuna Matata!


vacker utan spackel eller hur va de du sa?








Kommentarer
Postat av: K

Hoppas det går bra med operationen! Jag har samma problem som dig. Har problem med ryggen jämt, fastän jag bara är 18 :/

2010-01-11 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0