Avatar

Malmö ROCKS!
Natten på hotellet var väl inte den bästa som jag någonsin har varit med om. Men jag brukar ha svårt att sova borta så det förvånar mig inte alls.
När pappa och jag hade vaknat i morse så fixade vi oss lite och drog till Martin och käkade furkost där. Efter blev det lite myspys med Vea i några timmar och efter det så drog vi till Royal och kollade på Avatar i 3D, det var en skit häftig upplevelse och själva filmen var as bra. Men ska man kolla på den så ska den nog kollas bäst på bio.
Nu har vi precis ätit och jag ska straxt ner och träffa Sebastian.
Slänger upp lite bilder på mig och Vea.
Här bär jag henne i en sjal, jätte praktiskt.
Lite efter att vi kom ner igår, första gången jag höll i henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0