13 JANUARI 2009

13 dagar kvar ...




Varför är det vara så förbaskat skönt att trycka på den fina snooze-knappen när väckarklockan ringer? Jag sätter till och med alarmet på 05.10 för att det är så skööönt att somna om även fast jag inte går upp fören halv sju. Det var rejät motigt att gå upp kan jag säga. Men skolan gick brabra även fast jag inte fick så mke gjort som jag skulle ha velat. Därför bir det plugg ikväll! :(

På fredag åker jag som sagt till Malmö och ska sova på hotell! Men fick reda på utav mamma när jag kom hem att jag ska till eskilstuna först på magnet röntgen för ryggen! Jag har gjort det en gång förut och det var en utav dom värsta sakerna jag har varit med om! Så jag är inte super duper happy på att göra det igen ...

fuck you ryggen, i hate you.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0