Rubriker är jobbiga !

Skolan idag. Jag fick tillbaka mitt NO-prov, fick G+ .. kunde ha gått bättre tycker jag men det var väl bättre än ingenting i guess. Kom på igår att jag ju ska göra om So-provet på onsdag ... jag har inte pluggat! Fy Emma. Får bli att göra det imorgon. Tänkte göra det idag med jag kände att jag inte orkar det ! Vi har fått skofotona också, fast vi har bara fått sett i skolkatalogen. Blev faktiskt nöjd för en gång skull. Ser inte ut som ett missfoster iallafall :D

Efter skolan så drog och med Jaqueline hem till henne. Åt mat där och efter det så fixade vi våra naglar lite. En sak som jag är förvånad över är att jag målade hennes tånaglar! Med tanke på hur stor min fotfobi har varit så är det ett jävla bra framsteg. Fixade mina naglar också ( fingernaglarna dock ) med fina pärlor och små hjärtan ! Och mitt upp i alltihoppa så tappar Jaqueline nagellacket som hon håller i och får panik och skriker " VART TOG DET VÄGEN?! " Och trött och uttråkad som jag var så la jag självklart av ett asgarv och tårarna bara sprutade på mig !


Puss och hej leverpastej!

-emmajensen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0