Och så gick det.

Var ju som sagt och tvättade förut. Hur det gick?`Joda, förvånadsvärt bra. Men mamma va ju med som sagt va. Men när jag skulle gå och vika tvätten så var jag själv. Då såg jag vilken skilnad det är på min klädhög och mammas klädhög. Det var lite kul.


( Dålig mobilkamera-bild )


Efter att jag var klart med tvätten och så gick jag till dagiset och hämtade Englah. Som tur car så följde hon med frivilligt denna gång. Det brukar inte alltid vara så ;) . Vi åt för ett tag sen och just nu sitter hon på golvet och leker med mina gamla dockor och dock kläder, jätte gulligt ^^ . Vi har också lekt lite med camen .


Är vi inte snygga så säg?

Än har jag inte lyckats städa i mitt rum men det beror ju på att Englah är här. Får väl ta och göra det när hon har gått hem.

-emmajensen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0