Jag orkar inte vänta längre.

Som vissa kanske vet så har jag skolios ( sned rygg ) och jag skulle operera ryggen nu i höst/vinter. Eftersom att det börjar närma sig och vi inte har hört någe om det så ringde mamma upp dit igår och pratade med dom. Jag fick då reda på att operationen förmodligen inte skulle bli av fören nästa år i Januari/Februari .

Asså, jag blir så jävla less på detta nu. Jag har väntat i snart ett och ett halvt år på den där jävla operationen och jag är trött på att vänta! Jag är trött på att gå dag ut och dag in med denna jävla smärta. Jag är trött på att inte kunna ta mig dit jag vill, för att jag får så helvets on ti ryggen av att gå. Jag är trött på att inte kunna ha på mig dom kläderna jag vill ha och att inte kunna vara med mina kompisar för att jag har ont.

Hela det här skiten har vänt mitt liv upp och ner. Förut var jag alltid ute med kompisar och det ända jag gör nu för tiden är att sitta hemma framför min dator, och allt på grund utav att dom inte kan sätta upp mig på en jävla operations tid!

Det är ju inte bara mitt fysiska som lider utan även mitt psykiska. Att inte veta när jag kommer att få operaras och att ändå veta att dom kan ringa när som helst och säga att det finns en ledig plats och vi måste åka upp veckan där på. Jag har ingen aning om hur fan min framtid ser ut. Jag mår bara sämre och sämre för varje dag som går och inte fan gör dom någe åt det. Funderar starkt på att ringa upp till uppsala själv och fråga hur mycket mera jag ska lida för att jag inte får opereras.

pallar inte mera.


-emmajensen




Kommentarer
Postat av: Anonym

synd om dig :(

du kan fortfarande gå till tidningen, det brukar hjälpa på såna här saker :)

2009-09-29 @ 20:41:59
Postat av: Anonym

Känner igen mig helt. Jag fick vänta på min skoliosoperation i 2 och ett halvt år. Den jobbigaste tiden i mitt liv. Men man tog sig igenom även det. konstogt nog.

2010-07-12 @ 18:05:14
Postat av: Erica

Gud.. vet inte vart jag ska börja. Vill bara prata av mig som en hel tok nu men känns som det bara skulle bli för rörigt.



Snälla kan vi prata, du anar inte vilken lättnad det är för mig att läsa att någon känt och haft samma problem som mig. Ska sätta mig och läsa igenom alla dina skoliosinlägg nu så att jag lär känna dig lite mer.



Vart bor du? hur gammal är du? hur stora/stor var dina/din krökar/krök?

2010-07-29 @ 01:21:30
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0