Jag kan inte hålla mig tillbaka.

Det går bara inte för sig att inte ha blogg! Ångrar så hårt att jag tog bort min andra där jag hade en design som min bror hade fixat, så nu får jag ha ett vanligt tråkigt bas tema. Men skit samma, det är ju det man skriver som är intressant. Design kommer säkert med tiden.

Jag gjorde NO prov idag i skolan, ( eller om prov lättare sagt ) . Det gick bättre än vad det gjorde förra gången kan jag säga iallafall. Hoppas bara på att min lärare tycker samma sak.. Annars blir det väl ett omprov till ..

Jag måste få säga att jag längtar så gryyymt mycket till min födelsedag på Fredag. Fråga inte varför, för jag kommer väl inte få så mycket av det jag vill ha. Moppe kommer jag ju inte få, och systemkamera kan jag ju känna mig ganska blåst på. Det blir väl pengar och några kläder. Skulle bli glad om jag får hål i näsan också.

Nu ska jag kolla klart på Greys Anatomy och snart är det Idol!


-emmajensen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0