Jag är 15!

Gårdagen var trevlig. Fick dock inte så mycket mera än pengar, men jag ska inte klaga, vissa får ingenting alls :) . Fick för mig att köpa slingfärg och slinga håret också. Så min syster hjälpte mig att ta ut slingor ur den fula mössan som man ska ha på sig. Resultatet? Vet inte riktigt om man kan kalla det slingor. Tror att vi tog lite för många, ser mest ut som om at jag har färgat det bara. Men ljusare blev det allt.

Senare så ska mamma och min morbor
ut och partaja så jag blir själv hemma. Tar hit en kompis så att jag slipper känna mig övergiven, haha. Vi ska väl kolla på film och så.

Tråkigt inlägg.

-emmajensen

Kommentarer
Postat av: Pennie

GRATTIS!

2009-09-20 @ 18:00:25
URL: http://penniejulianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0