Imorgon är det min dag.

Sitter hemma idag på grund utav att jag inte sov ett piss inatt - väldigt irriterande för jag missar bilden idag, som jag gärna hade gått på. Så istället sitter jag hemma trött som fuck och väntar på att dagen sak bli Fredag, för vi vet väl vad fredag betyder? HELG och ett plus är ju att jag fyller år också :D .

Mamma skulle iväg och tvätta så jag tänkte att vafan, jag har ändå inget bättre för mig så jag följer väll med. Jag menar, någon gång måste jag ju ändå lära mig att tvätta, inte många år kvar tills jag drar ut ur lyan. Och mamma har tjatat på mig så mycket så .. jag tog saken i egna händer och följde med. Det gick ganska bra, mamma sa åt mig vart det skulle ligga och så fick jag hälla i tvättmedel och sätta på tvättmaskinerna och bla bla bla.

Måste nog ta och plocka upp i mitt rum sen så att det ser någelunda rent ut när det kommer massa folk imorgon, dom ska väl inte behöva se alla mina kläder slängda på golvet. Sen ska jag ta en lååång dusch.



-emmajensen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0