Friluftsdag - jag stannar hemma!

Hej soetnosar!

Vi har friluftsdag i skolan idag, och jag skulle tydligen ha hemkunskap ( vad nu det har med friluftsdag att göra ) och jag har inte så stor lust att stå i ett utav dom där tre meter stora köken med 5 personer för att laga något som jag redan kan laga ( man är ju en naturbegåvning när det gäller mat ) . Så jag stannade hemma idag!

Vad hade ni för er igår då? Själv var jag i skolan på dagen och lite senare kom **** hem till mig ;) . Ni är allt nyfikna va? I love hemligheter. Fast jag missade idol pga det.. så det måste jag kolla på lördag, om jag kommer ihåg det!

Tänkte lägga upp lite utav mina favorit låtar just nu. Inte dom nyaste, men helt klart dom bästa ( enligt mig )





Mika - My Interpretion





Piain White T's - 1,2,3,4



All American Rejects - gives you hell.



-emmajensen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0